ZREALIZOWANE ZAGADNIENIA:
- omówienie specyfiki każdej ze szkół, potrzeb uczniów i nauczycieli
- planowanie pracy w roku szkolnym - opracowanie planów pracy z uwzględnieniem zadań wynikających z przepisów prawa i indywidualnych potrzeb szkół
- aktualizacja orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego - analiza uczniów w tym zakresie - kierowania do PPP
- omówienie i wybór zapotrzebowania na szkolenia i kursy poszerzające wiedzę i umiejętności
- omówienie procedur funkcjonujących w szkołach, dotyczących bezpieczeństwa pracy psychologa i pedagoga w postępowaniu w specyficznych przypadkach z uczniami
- omówienie zapotrzebowania na pomoc i wyposażenie gabinetów psychologa i pedagoga
- dzielenie się doświadczeniami, inicjatywami, sprawdzonymi metodami działania na rzecz ucznia
- ujednolicenie procedur oraz druków ankiet wspomagających udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- organizowanie przez PPP szkoleń, uwzględniając zapotrzebowania pracowników.
Koordynatorzy Sieci: Joanna Stachyra, Dorota Patkowska